Masz może już plany na weekend 21-22 Lipca 2018? Nie? To świetnie, bo mam dla Ciebie super propozycję, szczególnie jeśli interesują Cię gry komputerowe!
Jeszcze lepiej jeśli akurat mieszkasz w Krakowie, jego pobliżu, lub i tak planujesz się wtedy do niego wybrać. Przedstawiam wam Cracow Game Days. To dopiero druga edycja tych targów, więc wybierając się teraz, za parę lat kiedy ludzie będą się zabijać o bilety, spokojnie ustawisz status “Byłem na Cracow Game Days, zanim to było modne”. Warto? Zdecydowanie! Spytasz dlaczego?
Przede wszystkim wystawcy. Na stoiskach możesz zobaczyć i zagrać w wiele gier. Od indyków, po wysokobudżetowe gry AAA. Główną scenę poprowadzi redakcja jednego z największych serwisów poświęconych grom komputerowym (i główny sponsor wydarzenia): Gry-Online, a dokładniej ich oddział video: TVGry. Co takiego będą prezentować? Po za wywiadami z twórcami, czy materiałami zakulisowymi z ich działalności, zobaczysz pierwszy w europie pokaz nowego dema gry God’s Trigger, dedykowany polskim fanom pokaz nowego fragmentu Insomnia: The Ark oraz debiutancki pokaz gry Szczur: Esencja, a to i tak nie wszystko!
Ukontentowani będą również fani e-sportu. Na targach odbywać się będą finały turniejów League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive oraz Hearthstone, gdzie uczestnicy powalczą o nagrody o wartości 20 000zł. Mimo, że turnieju w stylu Battle Royale nie ma, to fani gatunku zostaną dopieszczeni przez ekipę Fortnine Polska, która zaopiekuje się strefą Fortnite.
Grać trzeba na czymś, tym samym po za grami, zobaczyć będzie można stoiska producentów sprzętu, którzy uraczą uczestników nowinkami technologicznymi. Warto tutaj szczególnie zwrócić uwagę na ekipę Forge Of Games, która przygotuje strefę Retro & Chill.
Sporo atrakcji jak na jedno miejsce i pewnie od samego czytania można zgłodnieć. Na targach nie trzeba się o to martwić, bo organizatorzy przygotowali strefę FoodTrucków, któe zadbają o brzuszki uczestników wydarzenia.
Wraz z samymi targami odbywać się będzie MeetYT Summer 2018, gdzie możecie spotkać wielu fantastycznych twórców takich jak: GF Darwin, WAKSY, czy Fanggotten.
Czy to już koniec? Nie! Nie ma dobrego wydarzenia gamingowego bez muz, którymi niewątpliwie są cosplayerki i cosplayerzy. Dla posiadacza najlepszego stroju przygotowano nagrodę wysokości 1000zł, a o tym kto nagrodę dostanie zdecydują jurorzy w skłądzie: Violet Cosplay, Tentacle Creations oraz Arshania Cosplay. Imprezę poprowadzi matka polskiego Cosplayu: Shappi.
Niech zgadnę, coś Ci się spodobało, chcesz jechać, ale to tak daleko, a bilety taki drogie? Nic się nie martw, jeden z patronów wydarzenia Flixbus, ma dla Ciebie super ofertę, 30% zniżki na bilet do Krakowa i z powrtotem! Wystarczy zakupić sobie bilet i zgłosić się do organizatorów wydarzenia na fanpage’u Game Days.
Co z biletami na samo wydarzenie? Wejściówka na jeden dzień imprezy kosztuje 47zł, na dwa dni 67zł. Dostępny jest również bilet GOLD za 349zł, który pozwala wejść na wydarzenie wcześniej, oddzielną kolejką, daje dostęp do zamkniętej strefy współdzielonej z twórcami YouTube oraz oferuje poczęstunek i zimne napoje. Każdy posiadacz biletu ma wstęp na targi oraz na MeetYT. Dzieci do lat 6-ciu wchodzą za darmo.
Bilet można kupić na eBilet, w salonach EMPIK, oraz na miejscu imprezy. Jeżeli cena biletu jest dla Ciebie dalej wygórowana to organizatorzy często rozdają kody zniżkowe. Jednym z nich jest 20% zniżki na hasło “TVGRY”.
Podsumowanie:
Gdzie: EXPO Kraków
Kiedy: 21-22 Lipca 2018
Godziny trwania: od 10:00 do 20:00 (sobota) ; od 10:00 do 18:00 (niedziela)
Gdzie kupić bilet: eBilet, Empik, na miejscu
Cena biletu: 47zł – 1 dzień, 67zł – 2 dni, 349zł – wejściówka specjalna (Hasło TVGRY uprawnia do 20% zniżki).
Jak dojechać: Do Krakowa najtaniej Flixbusem z 30% rabatem od organizatorów. W Krakowie MPK – tramwaj numer 14 z dworca – bilet normalny 3.80zł
Na koniec dodam tylko, że na wydarzeniu się pojawię, więc jeśli chcecie przybić piątkę czy pogadać, to możecie mnie tam znaleźć.
Jeżeli ten artykuł nie wyczerpał wszystkich pytań i ciągle jakieś masz, to zaglądnij na oficjalną stronę wydarzenia, na Facebookowy event, albo na fanpage wydarzenia na Facebooku.